درباره سیستم های خبره و هوش مصنوعی اینستاگرام چه میدانید ؟

اینستاگرام از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده میکند که میتواند با پردازش تصاویر اشتراک گذاری شده و بررسی تطابق آن با هشتگ های استفاده شده، پست شما را به کاربران بیشتری نمایش داده و تعداد دفعات دیده شدن شما را در بخش اکسپلور این شبکه اجتماعی محبوب و پر کاربر بالا ببرد. شرکت فیسبوک (مالک کنونی شبکه اجتماعی اینستاگرام) از Rosetta در پردازش تصویر و هوش مصنوعی بهره میگیرد. هر بار که شما اقدام به ارسال پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود میکنیدعکس یا ویدیوی ارسالی فوراً توسط الگوریتم های بررسی و تصمیم گیری اینستاگرام بررسی و تحلیل میشود. دلیل اول آن این است که مغایرتی با قوانین این شبکه نداشته باشد (مانند تصاویر حاوی خشونت، توهین به اشخاص، نامناسب برای نبال کنندگان و …).

سپس درک خود از پست را با محتوای نوشتاری مانند کپشن و هشتگ های استفاده شده در ضمیمه پست مقایسه میکند. پس همخوانی تصویر، کپشن و همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط با تصویر رابطه مستقیمی با نحوه دسترسی پذیری پست های اینستاگرامی شما و مخاطبان احتمالی تان دارد.

خالی از لطف نیست اگر بدانید کلیه رفتارها و سمت و سوی توجه شما در شبکه های اجتماعی و در این مورد خاص در شبکه اینستاگرام زیر ذره‌بین های قدرتمند هوش مصنوعی بوده و در یک کلام اینستاگرام شما را آنگونه میشناسد که خودتان هم نمیشناسید!

شبکه های اجتماعی

الگوریتم rosettaالگوریتم اینستاگرامالگوریتم روزتافروش در اینستاگرامهوش مصنوعی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید