درباره سیستم های خبره و هوش مصنوعی اینستاگرام چه میدانید ؟

اینستاگرام از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده میکند که میتواند با پردازش تصاویر اشتراک گذاری شده و بررسی تطابق آن با هشتگ های استفاده شده، پست شما را به کاربران بیشتری نمایش داده و تعداد دفعات دیده شدن شما را در بخش اکسپلور این شبکه اجتماعی محبوب و پر کاربر بالا ببرد. شرکت فیسبوک (مالک کنونی شبکه اجتماعی اینستاگرام) از Rosetta در پردازش تصویر و هوش مصنوعی بهره میگیرد. هر بار که شما اقدام به ارسال پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود میکنیدعکس یا ویدیوی ارسالی فوراً توسط الگوریتم های بررسی و تصمیم گیری اینستاگرام بررسی و تحلیل میشود. دلیل اول آن این است که مغایرتی با قوانین این شبکه نداشته باشد (مانند تصاویر حاوی خشونت، توهین به اشخاص، نامناسب برای نبال کنندگان و …).

سپس درک خود از پست را با محتوای نوشتاری مانند کپشن و هشتگ های استفاده شده در ضمیمه پست مقایسه میکند. پس همخوانی تصویر، کپشن و همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط با تصویر رابطه مستقیمی با نحوه دسترسی پذیری پست های اینستاگرامی شما و مخاطبان احتمالی تان دارد.

خالی از لطف نیست اگر بدانید کلیه رفتارها و سمت و سوی توجه شما در شبکه های اجتماعی و در این مورد خاص در شبکه اینستاگرام زیر ذره‌بین های قدرتمند هوش مصنوعی بوده و در یک کلام اینستاگرام شما را آنگونه میشناسد که خودتان هم نمیشناسید!

شبکه های اجتماعی

الگوریتم rosettaالگوریتم اینستاگرامالگوریتم روزتافروش در اینستاگرامهوش مصنوعی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *